ملائم سنگھ کا اعلان – مین پوری سیٹ کے لئے 2019 میں لوک سبھا الیکشن لڑیں گے

0
105

ملائم سنگھ یادو کا اعلان – 2019 کے لوک سبھا کا انتخاب، ملائم سنگھ یادو کا اعلان – 2019 میں لوک سبھا انتخابات مین پوری کی نشست کے لئے ایکشن لڑیں گے۔
سابق وزیر اعلی یو پی اور اب سماجوی پارٹی (ایس پی) کے سرپرست ملائم سنگھ یادو نے کہا کہ وہ 2019 میں لوک سبھا انتخابات کے لئے لڑیں گے.

فی الحال مملائم سنگھ یادو اعظم گڑھ سے پارلیمان پہنچے ہیں۔ حال ہی میںلوکل باڈیز کے الیکشن میں سماجوادی پارٹی کی شکست کا ٹھیکرا انہوں نے ای وی ایم مشین کے سر پھوڑا

ملائم سنگھ نے ایک بار پھر ای وی ایم کے بارے میں اپنی ناراضگی ظاہر کرتے ہوئے کہا، ‘یہ مشینیں جاپان سے آئی تھیں. جاپان میں اب بھی ایک بیلٹ پیپر (بیلٹ) سے ہی انتخاب ہوتا ہے، لیکن ہم مشینیں سے ووٹ حاصل کرتے ہیں. اس مشین کو جو مشین بناتی ہے اسے خود کو استعمال نہیں کرتا، ہم یہ کرتے ہیں. ‘انہوں نے کہا،’ آپ کسی بھی بٹن دبائیں گے، ووٹ صرف ایک جگہ پر جائیں گے. اس کا نقطہ نظر بی جے پی کی طرف تھا. اسے بتائیں کہ ملائم سنگھ نے یہ چیزیں بھی اسمبلی کے انتخابات کے دوران بھی بتائی تھیں.

اس کے ساتھ ملائم سنگھ یادو نے لوک سبھا 2019 کے انتخابات مین پورئی کے انتخابات کا بھی اعلان کیا. اس وقت شرد پرتاپ یادو مینپوری انتخابی حلقہ سے ممبر ہیں. پرماتم سنگھ کے بھائی کے پوتے ہیں. انکی لالو یادو کی بیٹی سے شادی ہوئی ہے، جو ایک ہی وقت میں بہت سارے عنوانات کے تحت سرخیوں میں تھے. لیکن جب ملائم سے پوچھا گیا تو، پرتاپ یادو انتخابات میں مقابلہ کہاں سے کریں گے؟ ملائم نے کہا، ہم اس کا فیصلہ کریں گے.