کولمبو ون ڈے: شری لنکا کو اسی کے گھر میں روندا، دی 5-0 سے شکست

0
74

کولمبو: بھارت نے سری لنکا کو پانچ ون ڈے میچوں کی سیریز کے آخری میچ میں اتوار کو چھ وکٹ سے ہرا دیا. اسی کے ساتھ ہندوستان نے سیریز پر 5-0 سے قبضہ جما لیا ہے.

آر. پریمداسا اسٹیڈیم میں کھیلے گئے اس میچ میں سری لنکا نے بھارت کے سامنے 239 رنز کا ہدف دیا تھا جسے بھارت نے 46.3 اوورز میں چار وکٹوں کے نقصان پر حاصل کر لیا.

بھارت کے لئے کپتان وراٹ کوہلی نے ناٹ آؤٹ 110 رنز کی سنچری بنائی. کدر جاوید نے 63 رنز بنائے.

سری لنکا کی جانب سے لستھ ملنگا، وشوا پھرناڈو، وانڈ هاسارگا اور مالدا پشپاكمارا نے ایک ایک وکٹ حاصل کیا.

اس سے پہلے بھونیشور کمار (42-5) کی قیادت میں ہندوستانی گیند بازوں نے سری لنکا کو 49.4 اوورز میں 238 رنز پر ہی ڈھیر کر دیا تھا.

میزبان ٹیم کے لئے لاهرو تھرمانے نے 67 اور سابق کپتان انجیلو میتھیوز نے 55 رنز کی اننگز کھیلنے کے علاوہ چوتھے وکٹ کے لئے 122 رنز کی شراکت بھی کی، لیکن جیسے ہی یہ شراکت ٹوٹا سری لنکا کی ٹیم بڑا اسکور نہیں کر پائی.

بھارت کے لئے بھونیشور کے علاوہ جسپريت بمراه نے دو وکٹ لئے. يجوےدر چہل اور کلدیپ یادو کو ایک ایک کامیابی ملی. ایک بیٹسمین باہر چلتا ہے

ٹیمیں:

سری لنکا: اپل تھرنگا (کپتان)، نروشان ڈكوےلا (وکٹ کیپر)، دلشان مناويرا، لاهر تھرماننے، انجیلو میتھیوز، ملدا شريوردنے، ونڈ هاسارگا، اكلا دھننجے، ملدا پشپككمارا، عالمی فرنانڈو اور لستھ ملنگا.

بھارت: وراٹ کوہلی (کپتان)، روہت شرما، اجنکیا رہانے، منیش پانڈے، کیدار جادھو، مہندر سنگھ دھونی (وکٹ کیپر)، بھونیشور کمار، کلدیپ یادو، جسپريت بمراه، يجویدر چہل اور شاردل ٹھاکر.