شمالی کوریا نے بھی اب امریکہ کو بڑی قیمت ادا کرنے کی دھمکی دی

0
68

پیانگانگ: شمالی کوریا کے چھٹے جوہری ایٹمی ٹیسٹ کے خلاف اقوام متحدہ کے سیکورٹی کونسل میں امریکہ کے خلاف نئی پابندیاں عائد کرنے کے بعد شمالی کوریا نے امریکہ کو بھاری قیمت ادا کرنے کی دھمکی دی ہے.

کوریائی سینٹرل نیوز ایجنسی نے خارجہ وزارت کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ اگر امریکہ کی جانب سے پیش کردہ غیر قانونی اور غیر قانونی پابندیاں تجویز کی جاتی ہیں، تو امریکہ کو بھاری قیمت ادا کرے گا.

نیوز ایجنسی ایفا کے مطابق، وزارت نے اس بیان میں خبردار کیا کہ “شمالی کوریا کسی حد تک انسداد اقدامات کرنے کے لئے تیار ہے.”

اس بیان میں زور دیا گیا ہے کہ “امریکہ اس درد اور تکلیف سے گزرنا پڑے گا، جس نے اس نے کبھی اس تاریخ میں کبھی نہیں جیت لیا.”

شمالی کوریا کے مطابق، امریکہ اس پر دباؤ ڈالنے کی کوشش کر رہا ہے (شمالی کوریا) قانونی دفاعی اقدامات کے مخالفین کے خلاف.

شمالی کوریا نے کہا کہ اس نے کوریائی جزائر پر دھمکی دینے والے خطرے اور امریکہ اور ایٹمی خطرات کے تیز ترین قدموں سے نمٹنے کے لئے انتہائی طاقتور تھرمنولک ہتھیار تیار کیے ہیں.

شمالی کوریا نے اپنی چھٹک ایٹمی ٹیسٹ کو 3 ستمبر کو منعقد کیا. کم جونگ نے اس نے شمالی کوریا کی بڑی کامیابی کو بتایا ہے.

جاپان نے جاپان اور جنوبی کوریا کی حمایت کے ساتھ شمالی کوریا پر نئی پابندی عائد کرنے کے لئے ایک تجویز پر ووٹ ڈالنے کے لئے پیر کو سلامتی کونسل کی ایک میٹنگ کا اجلاس کیا ہے.

اس پروپوزل میں شمالی کوریا کے تیل اور ٹیکسٹائل برآمد کرنے اور شمالی کوریائی شہریوں کو بیرون ملک کام کرنے پر پابندی لگانے کے لئے تجاویز شامل ہیں.