جیو یوزرس کے لئے بری خبر، 12 کروڑ یوزرس کو ڈیٹا ہوا ہیک

0
68

نئی دہلی: کیا تم جیو یوزر ہیں؟ اگر ہاں، تو آپ کے لئے ایک بری خبر ہے. ایک ویب سائٹ نے تمام جیو یوزرس کو ڈیٹا ہیک کرنے کا دعوی کیا ہے. http://www.magicapk.com نام کی ویب سائٹ پر جیو یوزرس کو ڈیٹا ہیک ہونے کی معلومات سامنے آئی ہے.

 

تاہم، ابھی تک یہ بات واضح نہیں ہو پائی ہے کہ یہ معلومات ہیک کے ذریعے دی جانے والی معلومات درست ہے یا نہیں. ساتھ ہی آپ کو بتا دیں کہ اتوار کو اس ویب سائٹ کی رپورٹ کئے جانے کے بعد اس معطل بھی کر دیا ہے.

اب تک یہ بات بھی معلوم نہیں چل پائی ہے کہ اس ویب سائٹ پر جیو کے تمام 120 ملین یعنی 12 کروڑ یوزرس کو ڈیٹا اپ لوڈ کیا گیا تھا یا نہیں. جب اس ویب سائٹ پر کچھ پرانے نمبر ڈالی گئی تو ان نمبروں سے جڑی ہوئی شناخت کی معلومات سامنے آنے کا دعوی میڈیا رپورٹس میں کیا جا رہا ہے. تاہم، حال ہی میں نئے جیو یوزرس کے بارے میں اس ویب سائٹ پر پائی گئی معلومات کو درست نہیں پایا گیا ہے.

جیو کے ترجمان کا کہنا ہے، “اس ویب سائٹ پر پایا جانے والا ڈیٹا ادھاكارك نہیں ہے. ہم نے اس بات کی معلومات قانون سے جڑی ہوئی ایجنسی کو دے دی ہے. “

ترجمان نے ان دعووں کو بتایا جھوٹا
– ترجمان نے بتایا ہے، “ویب سائٹ کی طرف سے ڈیٹا کو لے کر کئے جا رہے دعوے جھوٹے ہیں. ہم اس بات کی تحقیقات کر رہے ہیں.
– اب تک ہماری تحقیقات میں پایا گیا تمام ڈیٹا جھوٹا ہے.
– ہم اپنے یوزرس کو یہ بتا دینا چاہتے ہیں ان کا ڈیٹا پوری طرح سے محفوظ ہے اور اس صرف ضرورت پڑنے والی جگہ پر ہی استعمال کیا جاتا ہے.
– ہم اس ویب سائٹ کے خلاف قانون نافذ کرنے والے اداروں سے سخت کارروائی کرنے کی اپیل کریں گے.