سدھارتھ ناتھ ہو سکتے ہیں یوپی میں بی جے پی کے چیف منسٹر کا چہرہ، الہ آباد سے امیدوار ہیں سابق وزیر اعظم شاستری کے پوتے

Sanjay Bhatnagar

    سنجے بھٹناگر

الہ آباد: سیاسی حلقوں میں اس بات کی زور و شور سے بحث ہے کہ اگر اسمبلی انتخابات کے بعد بی جے پی اقتدار میں آئی تو الہ آباد مغرب سے ہی یوپی کا سی ایم گے. الہ آباد مغرب سے بی جے پی نے ملک کے سابق وزیر اعظم لال بہادر شاستری کے پوتے سدھارتھ ناتھ سنگھ کو اتارا ہے. دہلی میں بی جے پی کے ترجمان عہدے پر ابھی تک بیٹھے سنگھ وزیر اعظم نریندر مودی اور بی جے پی صدر امت شاہ کی پسند مانے جاتے ہیں.

بحث زوروں پر
الہ آباد میں بی جے پی کے ایک کارکن انكیت مشرا کا کہنا ہے کہ اس معاملے میں سرکاری طور پر تو کچھ نہیں کہا جا سکتا اور نہ ایسی کوئی اطلاع ہے لیکن بحث زوروں پر ہے کہ اگر پارٹی اقتدار میں آتی ہے تو سنگھ ہی سی ایم ہوں گے. ہم ان کے لئے پبلیسٹی کر رہے ہیں اور ووٹروں کو بھی یہی بتا رہے ہیں. اگر وہ یوپی کے وزیر اعلی ہوتے ہیں تو اس سے نہ صرف الہ آباد مغرب بلکہ پورے الہ آباد کی قسمت سنور جائے گا.
الہ آباد سیاسی طور پر ہی نہیں بلکہ اعلی تعلیم کے میدان میں بھی پورے ملک میں سب سے اونچے مقام ہے. اس شہر نے ملک کو سات وزیر اعظم دیئے. یا تو انہوں نے یہاں جنم لیا یا یہاں سے منسلک رہے. ملک کے پہلے وزیر اعظم پنڈت جواہر لال نہرو الہ آباد کے دوسرے سسديس علاقے پھولپور سے جیت کر مسلسل تین بار وزیر اعظم بنے. اس کے علاوہ لال بہادر شاستری، گلجاري لال نندا، اندرا گاندھی، وشوناتھ پرتاپ سنگھ اور چندر شیکھر بھی اسی شہر سے وابستہ رہے ہیں.

کیا کہتے ہیں سدھارتھ
نیوز ٹریک نے اس معاملے میں سدھارتھ ناتھ سنگھ سے بات کی. انہوں نے کہا کہ یہ بحث کیوں اور کس طرح شروع ہوئی وہ نہیں بتا سکتے اور نہ اس بارے میں انہیں کوئی معلومات ہے. انہیں بس پارٹی قیادت سے یہ حکم ہوا کہ جاؤ اور انتخابات لڑو اور میں یہاں آ گیا.

وہ لوگوں سے ترقی کی ہی بات کر رہے ہیں. میرا انتخابات کا اعلان براہ راست سادہ ہے. میں جرم کے خلاف اور ترقی کے لئے ووٹ مانگ رہا ہوں. انہوں نے کہا کہ سماج وادی پارٹی کی حکومت میں جرم اضافہ ہوا ہے. نسل پرست اور سمپردايواد کو فروغ ملا ہے.

بی ایس پی کی جانب سے پوجا پال اور ایس پی کانگریس اتحاد کی رچا شرما کے بارے میں پوچھے گئے سوال کے جواب میں وہ کہتے ہیں کہ سامنے کون ہے، اس نہ تو وہ پرواہ کرتے ہیں اور نہ سوچنا. میں نے صرف پی ایم مودی کے ایجنڈے ترقی پر کام کر رہا ہوں.
الہ آباد میں چوتھے مرحلے میں 23 فروری کو انتخاب ہونا ہے.