بودھگیا: مہابودھ مندر کو بم سے اڑانے کی سازش ناکام

0
53

بودھ گیا مہا بودھ مندر کو بم سے اڑانے کی سازش ناکام ہو گئی اور ان مجرموں کی تصویریں سی سی ٹی وی میں نظر آئی ہیں جن پر پولیس کو شک ہے۔ مہابودھ گیا مندر عمارت کے علاقے میں تین مقامات پر دھماکہ خیز مواد چھپا رکھا. ایک دھماکہ خیز مواد اور دو کو کالچکر گرڈ کے چار دروازے نمبر سے کچھ فاصلے پر رکھا گیا تھا. بم لینے کے بعد، یہ نرنجانا دریا میں رکھا گیا ہے. بعد میں غیر فعال ہو جائے گا.

سی سی ٹی وی میں پولیس کی تحقیقات میں تین مشتبہ افراد کو بھی دیکھا گیا ہے. 3:30 بجے، ان تین مشتبہ افراد مندر میں داخل ہوئے تھے. ان تینوں میں دو بھارتی اور ایک نیپالی شامل تھے.

اس بم دھماکے سے پہلے شروع ہونے سے پہلے، پورے علاقے میں گہری تلاش کی کارروائی شروع کی گئی تھی. اسی وقت، بہار پولیس نے تین دھماکوں کی دھمکی دی ہے. یہ کہا جاتا ہے کہ دروازہ نمبر چار کے قریب کلچرارا گراؤنڈ میں ایک طوفان تھا. پولیس نے اس آواز کو سننے کے بعد سیکیورٹی میں تعینات کیا.

پولیس نے علاقے کے ارد گرد کے علاقے کے ارد گرد تلاش شروع کر دیا. اس دوران، غیر حاضر شدہ شرط میں ایک بیگ موجود تھا. مشکوک اعتراض کو دیکھنے کے بعد، فوری طور پر بم حراستی اسکواڈ کو بلایا گیا تھا. سکین پر، کین کی دھماکہ خیز دھماکہ ہوا اس کے بعد، تلاش

کی گنجائش بڑھ گئی. پولیس کے مطابق، سری لنکن کی یادگار کے قریب کراس کے قریب ایک درخت قطب کے نیچے بیگ میں دوسرا دھماکہ خیز مواد ملا. مہابودی مندر کے ساتھ، سرخ چبوترا کے قریب ایک ہی بیگ تھا. تحقیقات میں، یہ پتہ چلا گیا کہ دھماکہ خیز مواد بھی اس میں پایا گیا تھا.