احمد پٹیل کے خاندان پر ای ڈی شکنجہ،بیٹے اور داماد پر نظر

0
144

نئی دہلی: بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے صدر امت شاہ کے بیٹے جے شاہ کی کمپنی کے بڑھے 16،000 فیصد کے ٹرنوور پر اکتوبر مہینے میں مچے ہنگامے کے بعد اب کانگریس کے سینئر لیڈر اور سونیا گاندھی کے سیاسی مشیر احمد پٹیل، ان کے بیٹے اور داماد ای ڈی کے ریڈار پر آ گئے ہیں.

ای ڈی احمد پٹیل، ان کے بیٹے فیصل پٹیل اور داماد عرفان صدیقی منی لانڈرنگ کیس میں شکنجہ سخت ہوسکتا ہے. منی لانڈرنگ کے ایک کیس میں ای ڈی کی تفتیش میں ایک کارپوریٹ ایکزیو کیٹو نے ان لوگوں کے نام لیے ہیں. فیصل پٹیل کے ڈرائیور کو دی تھی کیش رقم
نسدیسرا گروپ کے ایکزیو کیٹو سنیل یادو نے ای ڈی کو دیے گئے تحریری بیان میں الزام لگایا ہے کہ اس گروپ کے مالک ذی سندیسرا اور ان کے ساتھی گگن دھون نے صدیقی کو کافی نقد دیا تھا. یادو نے ای ڈی کو یہ بھی بتایا، کہ انہوں نے فیصل پٹیل کے ڈرائیور کو کیش رقم دی تھی، جس کی ترسیل ذی سندیسرا کی جانب سے احمد پٹیل کے بیٹے کو کی جانی تھی.

کانگریس کے بڑے منصؤبہ ساز ہیں احمد پٹیل
جے شاہ اگر بی جے پی صدر کے بیٹے تھے تو فیصل، احمد پٹیل کے بیٹے ہیں. احمد پٹیل صرف سونیا گاندھی کے سیاست مشیر ہی نہیں بلکہ کانگریس کے بڑے منصوبہ ساز مانے جاتے ہیں. گجرات میں راجیہ سبھا انتخابات میں بی جے پی صدر امت شاہ کی بڑی گھیرا بندی کے باوجود وہ اپنی سیٹ نکالنے میں کامیاب ہو گئے تھے.

پچاس ہزار سے بڑھ کراسسی کروڑ ہوا تھا ٹرنوور
دوسری طرف، امت شاہ کے بیٹے جے شاہ کی کمپنی کے بڑھے ٹرنوور کی وجہ اچانک بحث میں آ گئی تھی۔ ایک ویب پورٹل نے جے شاہ کی کمپنی کے ٹرنوور کے 50 ہزار سے بڑھ کر ایک سال میں ہی 80 کروڑ سے زیادہ ہو جانے کی خبر شائع کی تھی، جس میں بڑے گھوٹالے کا الزام لگایا گیا تھا. جے شاہ نے پورٹل پر 100 کروڑ کے ہتک عزت کا مقدمہ کیا ہے. جے شاہ کا معاملہ جیسے ہی سامنے آیا، مکمل حکومت اس کے دفاع میں سامنے آ گئی، ایسا لگا مانو خبر صدر کے بیٹے کی کمپنی کے خلاف نہیں بلکہ حکومت کے خلاف ہو.

حکومت اتری تھی دفاع میں
مرکز میں وزیر پیوش گوئل نے کہا کہ ‘جب اس ویب سائٹ کے مصنف نے جے شاہ سے کچھ سوال پوچھے، تو انہوں نے جواب میں انہیں سب کچھ بھیج دیا تھا. جے شاہ نے رپورٹر کے بھیجے ہر سوال کا جواب دیا. ‘

کموڈیٹنگ ٹریڈنگ کرتے تھے جے شاہ
جے شاہ اجناس بزنس میں 8-9 سال تک رہے. جے شاہ اور جتندر شاہ کموڈیٹنگ کی ٹریڈنگ میں پارٹنر تھے. دونوں ساتھ مل کر دیسی گرام، سویابین سمیت کئی ایگری کموڈیٹنگ بزنس میں اترے. جے شاہ کی کمپنی سے این بی ایس سی سے لون لینا غلط نہیں ہے اور ساتھ ہی یہ لیٹر آف کریڈٹ تھا. جہاں تک کمپنی کے 16،000 گنا ٹرنوور کی بات ہے تو اس میں کچھ بھی غلط نہیں ہے. پیوش گوئل نے کہا تھا، کہ ‘جب آپ ایک نئے کاروباری کے آغاز کرتے ہیں، تو اس بزنس میں اضافہ ہونا عام بات ہے. اجناس بزنس میں 80 کروڑ بڑی رقم نہیں ہوتی. ‘تاہم، جے شاہ کی کمپنی کو بعد میں نقصان ہوا تو اکتوبر 2016 میں جے نے اس بزنس کو بند کر دیا.